El pa de cada dia, Mohamed Xukri

                Vaig pensar: “¡I si tinguera dents en la boca inferior!”.

                Vaig entrar entre les seues cames amb prudència i temor. Em va prémer amb els peus pel darrere. M’estrenyé contra el seu cos. Em digué, fastigosa:

—¡¿Encara no saps com penetrar una dona?!

                No vaig saber què dir-li; vaig pensar, però, amb els gossos quan s’ajunten. Ella tenia el sexe un poc raspós. Em féu un poc enrere. Mullà les puntes dels dits amb la llengua i s’humitejà la boca inferior.

                —Penetra’m ara… ¿Què tens? Penetra’m o fuig del meu damunt. ¡Penetra’m, et dic!

                “¡¿I si tinguera dents en la seua boca inferior?!”

                —No tingues por. No et menjaré. Ets bonic. Penetra’m.

                La vaig penetrar amb precaució i por. Jo pensava en els gossos quan s’ajunten.

                Li vaig penetrar la seua boca falsa. Li eixia una bromera com si fóra mantega:

                —¡Ah, ah, ah! ¡Així no! Per això no m’agrada gitar-me amb xiquets. No em toques. Segur que aquesta és la primera vegada que et gites amb una dona.

                No li vaig dir res. Vaig estar a punt de dir-li que havia fet jocs iniciàtics amb els meus companys en el barri. No va voler oferir-me la boca. M’oferí la galta. Els seus pits em fugien com peixets que rellisquen de les mans. Em llevà les mans del seu pitram.

                —¡Ah, ah! Que sóc de carn, rei, i no d’espart. Encara ets massa jove per a fer aquestes coses amb una dona.

Anuncis

Quant a Viola de Vent

frescairegalada@hotmail.es
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

